Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-18T18:09:53+02:00
Pai ai un scolar si ii adaugi personificari omenesti munci; adica poate vorbii are picioare in cazul acesta poate fi si un print pe nume munca:*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T18:23:59+02:00
Pai cam asa:
 -Buna , trebuie sa muncesti mult?
-Nu , zice scolarul,
-Dar ai facut odata ceva bun cu voia ta?
-Nu ,zice scolarul.
-Pai de ce nu ai vrea sa faci si tu fapte bune si sa muncesti mai mult,doar stii ca fara munca nu poti obtine nimic.
-Bine o sa ma apuc !
buna mersi de multumesc daca ai putea si ai vrea ai putea sa imi dai si cel mai bun raspuns?
buna ms si eu
mersi
heii . mersi. :*