Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T18:02:02+02:00
Cum adik media a sase numere este 5 si trebuie sa afli 3 numere
2 5 2
2014-03-18T18:12:25+02:00
Notam cele trei numere cu x, y si z
Obtinem
x+y+z/3=5  
x+y+z=15
Tot din conditie avem x+y/2=6.125  x+y=12.25 de aici aflam z=2.75
Avem y=0.75x  0.75x+x=12.25 1.75x=12.25  x=12.25/1.75 x=7 si y=0.75*7=5.25
Optinem cele trei numere sunt 7   2.75    5.25
1 5 1