Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T17:50:46+02:00
1s2,2s2,2p6,3s2,3p6,4s1,3d10
caracter chimic:metalic(cedeaza electroni)
caracter electrochimic:electropozitiv(specific metalelor) sau tranzitional,depinde cum il iei
dar procesul de ionizare la cupru il stiti? :D
da am p;us K2L8M11N8
dar procesul de ionizare care e? daca il stii...:D
Cu zero - 2 electroni --> Cu 2+
multumesc
2014-03-18T17:53:14+02:00
Caracter chimic- metal; electrochimic- electropozitiv adica are ion pozitiv
2 3 2