Răspunsuri

2014-03-18T17:42:11+02:00
Cartea este al acestuia.(Genitiv)

de ce m-ai raportat?
Nu stiu.. cred ca am dat din gresealla? :o pff.. scz.. ?:o
okay...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T18:08:04+02:00
Caietul este al acetei(genitiv)
creioanele acestei fete sunt neascutite(dativ)
sper sa iti fie de folos...si in primul rand corecte

Oooooo...multumesc
Eu iti multummmesc
Nu ia pentru ce :*