Răspunsuri

2014-03-18T17:37:42+02:00
Pe wikipedia gasesti.....
nu gasesc tot ce am nevoie
aa inseamna ca nu prea sunt multe informatii, wikipedia este cel mai bun site
da...inainte sa pun intrebarea am cautat si nu am gasit ca daca as fi gasit nu mai intrebam...:D
nustiu.. vezi pe referate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T17:56:38+02:00
Uite cateva informatii pe care eu le stiu despre cupru.

   Cuprul
  Îl intalnim in scoarta terestra dar sub forma unui compus Malachit sau stiintific carbonatul de cupru.
  Pentru a se obtine cupru metalic se utilizeaza 2 reactii, una de descompunere termica a malachitului si cealalta de tratare a acestuia cu acid sulfuric diluat.
   Utilizari:
-in industria electrotehnica (conductori de diverse sectiuni sub forma de aliaje la confectionarea de monede sau statui).
-fabricarea de tevi la diverse sectiuni.
-o mai redusa utilizare avand-o in recipientele si vasele de bucatarie. ( din pricina oxidului de cupru ce se formeaza atunci cand sunt umede, existand risc de imbolnavire, substanta fiind toxica)
1 5 1