Buna,cum pot invata mai repede la matem. si fara sa ma pierd in fata profesorului{e cam exigenta}??

2
Sper ca te-am ajutat...
da,multumesc.
:*
Npk
Pai exerseaza mult..lucreaza exercitii din carte/culegere asa o sa fi sigura pe tine,ce tine de invatat,citesti lectia de 3-4 ori si apoi repeta fiecare definitie in parte,la urma,dupa ce ai invatat tot ia-ti o foaie goala de caiet si scri lectia respectiva.Apoi te verifici.Ce nu ai nimerit,mai repet-o pana o memorezi...BAFTA !

Răspunsuri

2014-03-18T16:59:12+02:00
Citeste lectia ori de cate ori este nevoie . 
Daca te-am ajutat imi dai cel mai bun raspuns ?? Te rog !
Dar.....mai multe detali?
Nuu . Imi poti da cel mai bun raspuns ?? Te rog !!
Cel mai inteligent răspuns!
  • sic
  • Ambiţios
2014-03-18T17:00:38+02:00
Repeta,repeta,repeta....apoi devii sigura pe tine....inainte de ora ..respira oxigen 2 minute afara