Ce numeral trebuie pus in locul punctelor seamana ca ........... picaturi de apa

2
Imi poti pune raspunsul ca cel mai bun?Am foarte mare nevoie.
poti sa il pui pe al meu ca cel mai bun?
doua
Mmultumesc!

Răspunsuri

2014-03-18T16:14:29+02:00
Seamana ca doua  picaturi de apa.                                                                                       Numeralul este "doua"
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-18T16:15:07+02:00
Seamana ca doua picaturi de apa.
Sper ca te-am ajutat. :)