Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T15:38:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Tanguire-tacere
fraged-batran.
ostenita-neostenita
Iti multumesc pentru ajutorul dat. Cu drag , Ana Maria
tanguire tacere fraged batarn ostenita neostenita
2014-03-18T15:43:46+02:00
Antonimele contextuale pentru cuvintele:"tânguire";"fraged" şi "ostenită" sunt:"bucurie"; "tare" şi "neobosită".