Răspunsuri

2014-03-18T14:46:59+02:00
Adica.....trebuie sa fie o demonstratie completa , nu?
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-18T15:03:49+02:00
In Baltagul totul are un aer patriarhal; trăsăturile esenţiale ale oamenilor de la munte,ei îşi desfăşoară viaţa în funcţie de anotimpuri, satul, organiz. gospodăriei şi relaţiile din familie au o anumită tradiţie; percepţia asupra oamenilor de la oraş obiceiurile şi tradiţiile de pe valea Tarcăului)
1.
obiceiurile şi tradiţiile populare ordonează viaţa oamenilor de la tara(naintea sărbătorilor de iarnă ciobanii urcă la casele lor lăsând treburile oieritului rezolvate până în primăvară, iar oile la stâna din vale, sărbătorile de iarnă implică o mulţime de tradiţii capra, căluţul, urările; la bobotează, preotul sfinţeşte fântânile, izvoarele şi toate apele; Vitoria ţine post 12 vineri, iar în cea de-a şaptea merge la mănăstirea Bistriţei; Minodora se interesează de horele ce se joacă la vale, în locul unde iernează oile; etc.)
2.r
itualul specific fiecărei ceremonii, atmosfera tipică şi semnificaţia fiecăruia(itualul specific fiecărei ceremonii, atmosfera tipică şi semnificaţia fiecăruia
6 4 6