Răspunsuri

2014-03-18T14:42:13+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c=118 b+c=70 a=3b=> b=a/3 Inlocuim in prima relatie "b+c" cu 70 a+70=118=> a=48 b=a/3=> b= 48/3=> b=16 Inlocuim pe "b" din a doua relatie data de exercitiu cu "16" 16+c=70=>c= 54
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T15:44:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. Cat este primul numar?
a+70=118
a=118-70
a=48

2. Cat este al doilea numar?
a=3b
48=3b
b=48:3
b=16

3. Care este al treilea numar?

48+16+c=118
64+c=118
c=118-64
c=54
4 5 4