Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T12:44:44+02:00
 cos mic  I....I...+14                                                                                                            cos mareI....I...I....I....I            acolada  149                                                                            egalam segmentele 149-14=135                                                                                    cat are un segmenr? 135:5=27                                                                                          cate oua au fst la inceput n  cos mic? 27+14=41                                                                      cate oua is in cos mare? 27x 4=108
cos mic I....I...+14 cos mareI....I...I....I....I acolada 149 egalam segmentele 149-14=135 cat are un segmenr? 135:5=27 cate oua au f
2014-03-18T13:31:08+02:00
cos mic  I....I...+14                                                                                                            cos mareI....I...I....I....I            acolada  149                                                                            egalam segmentele 149-14=135                                                                                    cat are un segmenr? 135:5=27                                                                                          cate oua au fst la inceput n  cos mic? 27+14=41                                                                      cate oua is in cos mare? 27x 4=108
1 5 1