Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T11:39:14+02:00
,,/''=supra
2n+5/n+1 ap N
n={0,1,2,3,...}
Verificare
0->2x0+5/0+1=5
1->2x1+5/1+1=5
si asa mai departe...
Cel mai bun?
1 5 1
2014-03-18T11:50:40+02:00


2n+5/n+1

n+1 il divide pe n+1

n=1 il divide pe 2n=5

rezulta ca n+1 il divide pe 2n+2

n+1 il divide pe 2n+5-2n+1

n+1 divide pe 6

n il divide pe 6-1

n il divide pe 5

adica divide divizorii lui 5

acestia sunt 5,1,-1,-5

tie iti cere sa ii aflii in multimea nr naturale deci vine decat 1 si 5

este raspunsul meu cel mai bun?