Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-18T10:43:49+02:00
Mireasma primaverii ne incanta.Gandul de a lua nota mica ma duce la infiorare.
pt toate cuvintele te rog
Galgaitul este un zgomot caracteristic produs de un lichid
Ghiocelul este o planta mladioasa pentru ca nu se rupe.
ms
2014-03-18T11:55:57+02:00


el este galgait.

este un lastar mladios.

mireasma florilor este puternica.

2 4 2