BUNICA a dat cu var.
Mama v-ar lasa sa va jucati
eu nu il las sa plece.L-as ca o sa-l vad eu maine!...NAVA TOCMAI A PLECAT DIN PORT.-na-va si voua cateva culori!..

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T09:57:17+02:00
Am dat camera cu var.
Mama nu v-ar lasa sa mergeti acolo.
Grivei nu este un caine las.
L-as aprecia daca ar juca corect.
El crede ca a vazut o nava spatiala.
Na-va si voua mancare!
Sper ca te-am ajutat! :D
17 4 17
2014-03-18T09:58:31+02:00
Tata a dat cu var pe pereti.                                             V-ar spune niste povesti.    Leul din poveste era las.                                L-as lasa sa plece singur.                     M-am plimbat cu o nava spatiala.               Na-va bomboanele,copii!               Te rog marcheaza-l ca el mai bun raspuns.♥
13 4 13