Răspunsuri

2014-03-18T09:43:02+02:00
I-a vazut pe copiii amandoi. ( in caz ac. Val. Adj.)                                                             Am dat amandoi bomboane. ( caz dativ, val subst.)♥♥
13 3 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T10:57:16+02:00
Eu ii sustin pe amandoi copii.
Eu le dau la amondoi cate o carte
10 4 10
Eu ii sustin pe amandoi copii.
Eu le dau la amondoi cate o carte