Răspunsuri

2014-03-18T09:36:30+02:00
Colgatw este cea mai buna pasta de dinti.Iti face dintii mai albi si mai puternici.Cumparati-l acum la un pret extraodinar...Colgate.Cel mai bun.
12 4 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T09:37:04+02:00
O singura solutie pentru 7 probleme dentareSensibilitatea dentara este o problema cu care multe persoane se confrunta zilnic. Durerea scurta si ascutita a dintilor care apare cand consumam bauturi sau alimente reci, calde sau dulci, este semnul principal al dezvoltarii sensibilitatii dentare. 

Colgate Sensitive Multi Protection este solutia perfecta pentru a intampina problemele de sensibilitate dentara!
Noua formula avansata este special conceputa pentru a fi delicata cu dintii si gingiile tale. Citratul de potasiu ce sta la baza noii formule active a Colgate Sensitive Multi Protection calmeaza senzatia dureroasa. In plus, fluorul si zincul din compozitie au un puternic efect antibacterian si ofera protectie eficienta impotriva afectiunilor gingiei.
17 4 17