La muzica trebuie sa cant o melodie , inafara de '' Smiley , Andra si cantareti romani '' Eu vreau din alta tara !
Multumesc !

2
pharlel williams -happy,mattalica-nothing else matters,lore-royal,pink-just the give me reason
Comentariul a fost şters
Impossible
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-03-18T09:24:04+02:00
Don`t let you cry
no more tears
i just the sex
love me again
sex dream de lady gaga
?asta-i bun?
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T09:25:58+02:00
Pai o poti afege pe Lara Fabian si faimoasa sa melodie je t”aime 
suuces sper sa-ti fi placut propunerea mea

Comentariul a fost şters
nu ai pentru ce si daca te-am ajutat voteaza-mi raspunsul ca fiind cel mai bun
Comentariul a fost şters