Corectati greselile din urmatoarele enunturi si explicati natura acestora.
A scris cu doi de ,,i".
Au venit aproximativ vreo zece copii.
Punctajul a fost sub aproape o suta.
Muzeul are zilnic intre 10-20 vizitatori.
Pulpa de porc costa 20 lei kilogramul.

2

Răspunsuri

2014-03-18T08:33:27+02:00
Nu este corect sa spui doi de i .. deci fara de nu este corect sa zici aproximativ vreo.. deci fara vreo la sub aproape , fara aproape
2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T08:39:36+02:00
Au venit aproximativ vreo zece copii.
ori "aproximativ" ori "vreo",dupa preferinta  ex.Au venit vreo zece copii.
Punctajul a fost sub aproape o suta.
ori "sub" ori "aproape"    ex.Punctajul a fost aproape o suta.
Muzeul are zilnic intre 10-20 vizitatori.
ori "intre 10 si 20" ori "10-20"   ex.Muzeul are zilnic intre 10 si 20 vizitatori.
Pulpa de porc costa 20 lei kilogramul.
"20 lei" fara "kilogramul"
5 4 5