Răspunsuri

2014-03-18T08:10:42+02:00
Cu ce sa te ajuta?? Nu stii sa analizezi?
Acesta este un site unde ne ajutam . Asa daca stai bine sa te gandesti , dupa teoria ta , nu ar mai trebui nimeni sa puna vreo intrebare aici...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T08:37:09+02:00
Pai, iti dau un exemplu
multi= adj invariabil, gen masc, nr pl, caz Ac , atribut adjectival
bizari= adj, prp,-zis, ,var, 4 forme, gem masc, nr pl, caz Ac, atr adj
largi= adj prop zis, var 4f gen fem, nr pl, caz Ac comp indiret ]
si asa mai departe ..sper ca ai inteles ...
 in total sunt 23 de adjective, ti le dau : inafara de alea mai sunt :albe, vechi, pustie, adormita, stinse, ascunse , mari, mata, nostru, ( e adj pron posesiv), bizar, inalta, aproape, superior, neprevazuta. neobisnuita, scunda, grecesti, italice, nicio, (e adj pron neg ) facute (adj prov. din vb la part ) nu toate au aceeasi functie ...Bafta a scris, ca e mult si sper ca te-am ajutat ! 
Mersi.. ma interesa mai mult care sunt decat analiza , ca asa le-am terminat pana acum :**