Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-18T01:46:17+02:00
Pai..in general cand argumentezi ca textul este la genul liric trebuie sa conturezi forma in care este scris textul, adica versurile sa identifici eul liric prin exemple. sa identifici img vizuale auditive etc figuri de stil etc
1 5 1
2014-03-18T07:20:34+02:00
In operele lirice gandurile , ideile , sentimentele , atitudinile , convingerile , emotiile sunt exprimate direct , fiind prezent eul liric .