Răspunsuri

2014-03-17T23:45:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X,x+1,x+2,x+3  sunt numerele

x+x+1+x+2+x+3=290
4x=284
x=284:4=71
Numerele sunt: 71,72,73,74
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-18T00:14:07+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A.I____I
b.I____I+1
c.I____I+1+1
d.I____I+1+1+1
Suma este 290 . 
290-6=284 suma partilor egale 
284:4=71 ( nr. a )
71+1=72 ( nr. b )
71+2=73 ( nr. c ) 
71+3-74 ( nr. d )
Verificare : 71+72+73+74=290 
1 5 1