Răspunsuri

2014-03-17T22:27:28+02:00
Eu nu am invatat engleza la scoala . La calculator cand ma jucam diferite jocuri . Si am invatat cuvintele . Vorbeam pe team speak cu cei din alte tari in engleza . Si am invatat sa vorbesc si sa scriu . La scoala am invatat gramatica. Invata alfabetul , grupurile de litere.
Comentariul a fost şters
Cp
Si ce medie aveai la engleza la sc?
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T22:37:53+02:00
Eu iti pot da sfaturi deoarece sunt cea mai buna la engleza din clasa.  
1)Ca sa stii,trebuie sa exersezi foarte mult din clasele mici si sa iti placa.Daca vorbesti singura,vorbeste numai in engleza,ca sa te pui in spatiul in vare va trebui sa vorbesti.
2)Fa pregatiri cu profesori pentru a recupera ce ai pierdut,chiar daca ma descurc perfect fara pregatiri,poate ca te vor ajuta.
3)Completeaza/exerseaza 3-4 pagini din manual/culegere/carti etc. inainte ca sa nu fii luata prin surprindere in clasa ca nu stii sa traduci,ca nu stii despre ce este vorba etc.Astfel vei sti raspunsul tuturor exercitiilor.
Sper ca te-am ajutat si noroc la engleza!
Comentariul a fost şters
Iti spun adevarat sunt foarte foarte foarte buna la engleza. Am cateva sfaturi pe care ti-le pot da : 1:Vorbeste\imita\canta in engleza de cate ori vrei. 2. Niciodata sa nu ramai cu lctia neinvatata. 3.Citeste in engleza din manual. 4. Tradu cat mai multe cuvinte singura. 5. Nu te intimida daca un coleg spune ca nu esti buna, demonstreazai ca poti mai mult decat atat. Succes in continuare!!!!
Rimeaza-verisoara se rosteste pentru noi cazan
Comentariul a fost şters
Ma poti ajuta: alcatuiti un text despre o intamplare petrecuta in clasa voastra . foloseste propoziti diferite ca alcatuirea (arfirmativa si negativa).