Răspunsuri

2014-03-17T21:55:53+02:00


100a+10b+c=11a+11b+11c

100a-11a+10b-11b+c-11c=0

89a-b-10c=0

2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T22:29:46+02:00
Vad ca nu raspunzi la intrebare. Daca abc din stanga lui "=" ar fi produsul cifrelor, problema nu ar avea solutie, deoarece una din cifre ar trebui sa fie 11(deoarece este prim)

Deci acolo trebuia sa fie asa:
\overline{abc}=11(a+b+c)

In acest caz, asa cum a scris Mariusdarius07 in rezolvarea lui partiala, se obtine

89a-b-10c=0.
Deoarece a,b,c sunt cifre si a nenul, deducem ca a=1  si apoi c=8, iar b=9
1 5 1