Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T21:52:50+02:00
Titlul poemului este dat de numele personajului principal, cu valoare de simbol al iubirii adevarate. Precizarea "file din poveste" proiecteaza poemul intr-o atmosfeta fabuloasa. Si tot ca in basm, iubirea tinerilor se implineste frumos intr-o nunta imparateasca, la care participa personaje fantastice. Din povestea tinerilor au fost alese cateva file care configureaza destinul deosebit al lui Calin si al fetei de imparat. Ideea de poveste subliniaza caracterul imaginar al intamplarilor dar si posibila sursa de inspiratie a poetului din basmul "Calin Nebunul".
Sper ca te-am ajutat!
2014-03-17T21:54:27+02:00
Titlul ''Calin file din poveste'', este numele pe care o frumoasa fata de crai i-l da unui zburator care vine la ea in vis.