indicati formele literare actuale ale urmatoarelor cuvinte din text:

harnici (unde), (trunchi) vecinici, sede, grierel, (a) licuri , iocusta ,tapana, implu, izvoara, musteata.

2
harnice, vesnici, sade, greierele, a straluci, lacusta, umplu, izvoare, mustata
sade e literar?
si eu am avut tema asta, si am vericat+o astayi cu profesoara, are a spus ca asa este correct, deci da este corect
astazi(
care*

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T21:38:43+02:00
Vecinici - vesnici
licuri - licari
iocusta - iocasta
tapana - tarapana
implu - umplu
izvoara - izvor
musteata - mustata
40 4 40
2014-03-17T21:54:11+02:00
Harnice Vesnici Sade Greier A licari Lacusta Teapan Perne Umplu Izvor Mustața
37 4 37