Răspunsuri

2014-03-17T21:14:59+02:00
F(1)=4(inlocuiesti in loc de x 1 )
f(2)=5
f(3)=6.....
si observi ca s nr consecutive deci poti sa scri 4 +5+6+...+53
si sunt 50 de nr de la 4 la 53 inversezi suma si aduni termeni(SUMA LUI GAUSS)si iti da 2S=57+57+...+57 de 50 de ori de unde S =60 inmultit cu 50 impartit la 2 de unde S =1500 (CRED!)
mda
dar cum aifacut ...inlocuim pe x cu ! si avem -1+3=2,,nu 4
pai nu e - inmultit cu -?
adica +
pai x-ul este 1 si avem F(1)= -1+3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T21:24:17+02:00
F(1)+f(2)+.......+f(50)= - 1+3-2+3-3+3-4+3......-49+3-50+3= (3+3+.............+3)-(1+2+.....+50)=
                                                                                    .....de 50 ori........
= 3*50-50*51/2=150-25*51=150-1275= - 1125
STII CE NU AM INTELES TOTUSI???...DE UNDE AI SCOS 3*50
Este 3 adunat de 50 de ori pentru ca la fiecare f(1), f(2)....f(50) ai " +3". Ai inteles?
DA,MULTUMESC FRUMOS
Cu placere! :)
SI MAI AM CEVA DAC VREI TE ROG FRUMOS S A MA AJUTI