Pe un fir de ata sunt insirate mergele albe si negre.Alina vrea sa scoata de pe ata 5 margele negre,dar pentru aceasta ea trebuie sa scoata,pe rand,margele de la capetele firului.Care este cel mai mic numar posibil de margele albe pe care Alina trebuie sa le scoata pentru a-si atinge scopul? ∧∨∧∨∨∨∧∧∧∨∧∨∧∨∨∧∧∨∨∧ Semnul'∧'sunt margele negre Semnul'∨'sunt margele albe

2

Răspunsuri

2014-03-17T20:52:08+02:00
Adica eu trebuie sa numar "v"-urile sa vad cate si cum sunt?
Aha,bun.
dar tu
tot.
Presupun ca e cu probabilitati problema,nu?
nu e exacta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T21:07:18+02:00
Pai rasp.  e 3 deoarece sunt tot asa 1 alba , una neagra..
raspuns corect doar ca ai ghicit indiciul!!!!!!!!!!!!!
multumesc!
nui pt ce