Răspunsuri

2014-03-17T20:48:17+02:00
Mama va jura 
ca va avea un soc
adica stai cum vine asta 
spatele nu este al ei 
auzind aceste vorbe ale sale
a tras un joc de sperietura :)))))))))))))))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T20:49:23+02:00
Ma luat durere de sale
de la primul joc din vale
am avut un soc, pe loc
si m-am aruncat in sura
la Ionel pe batatura
si-am jurat ca nu mai joc
chiar de-o fi si bai sau of