Răspunsuri

2014-03-17T20:09:53+02:00
Modul de rezolvare este foarte usor / =supra[fractie
                      /4         /2
Pa=8         8           2        1  
    ------  = ------   =  ------  = -----
   6+8        16          4         2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T20:18:31+02:00
Numar cazuri favorabile      8  \2    4
---------------------------------- = ---- =     ---- RASPUNSUL CORECT 4
Numar cazuri totale          14        7                                      ---
                                                                                          7
3 5 3