La ce ora prima data dupa ora 12 acele unui ceasornic sunt in prelungire?

2
Draga Zaraf, bine inteles ca se calculeaza dupa relatiile miscarii circulare uniforme. S-au epuizat raspunsurile permise de site. Scrie-mi pe adresa: [email protected] Astept mesajul tau, Prof De Mate
Am lasat e-mail.
Nu am primit nimic. Mai incearca o data.
Am trimis iarasi. Nu ati primit nimic?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T20:08:40+02:00
Pana ce acul minutar va strabate 60 de grade,acel orar va strabate 5 grade. 
Deci cam cu 5 grade inainte de ora 4, cele doua ace vor fi unul în prelungirea celuilalt.
imi cer scuze ca nu stiu sa editez!
promit sa invat!
Nu-i nimic. Cred ca am inteles oricum! Multumesc!
Uitati cum se pune problema: Acele pornesc di pozitia suprapuse, de la 12 fix. Orarul parcurge unghiul alfa in timpul t. In acelasi timp t minutarul parcurge unghiul alfa + 180 grade (sau pi/2 radiani). In rest calculul nu ar trebui sa va puna probleme deosebite. Spor la treaba!
Ai rezolbarea propusa de ProfDeMate mai sus!
2014-03-17T20:14:37+02:00
Inaine de ora patru acele unui ceasornic sunt in prelungire.