Răspunsuri

2014-03-17T19:51:50+02:00
In viitor voi ajunge celebru.
Eu stau dedesupt.
El mi-a explicat ce inseamna a inapoia.
Andrei e modest.
Ei au ajuns mai mari.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T19:53:47+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ma vad in viitor mare doctor .
Am gasit pisica dedesubt de masa .
A da poate , dar a inapoia nu .
El este cel mai modest baiat pe care l-am cunoscut .
Ei sunt cei mai mari copaci pe care i-am vazut .
Acestea sunt niste mari foarte adanci .
 
       Sper ca te-am ajutat !!!
Iti multumesc ca mai votat ce mai bun !
sunt propozitii mai ,,pompoase,,
De aceea le-am facut asa
Dar la mari n-am stiut la ce se refera asa ca am facut in asa fel incat sa fie si adjectiv dar si substantiv .
spor la puncte