Schita este o specie literara a genului epic,in proza,de intindere mica,cu o actiune simpla,desfasurata pe un singur timp narativ in care se relateaza o intamlpare semnificativ di viata unui personaj, petrecuata intr-un intrval detimp scutr si intr-un spatiu de timp scurt. :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T19:11:46+02:00
Schiţa este o specie epică de mică întindere în care acţiunea este simplă, limitată la un singur episod din viaţa personajelor descrise. 
Personajele sunt puţine, iar modul de expunere predominant este naraţiunea împletită cu dialogul (descrierea fiind aproape inexistentă).
Schița este o operă epică, în proză, de dimensiuni reduse, cu o acțiune restrânsă la care participă un număr mic de personaje, surprinse într-un moment semnificativ al existenței lor, într-un timp relativ scurt.
2014-03-17T19:13:57+02:00
Schita este o specie a genului epic de mici dimensiuni,cu o actiune restransa la care participa un nr mic de personaje,surprinzand un moment semnificativ din viata unuia sau mai multor personaje.
1 5 1