Răspunsuri

2014-03-17T19:12:41+02:00
- DUMNEALUI se descurca de minune, nu e asa ? 
- Am observat ca si DANSUL face o treaba buna !
- Adevarat spui tu ! Dar DANSA nu se descurca la scoala !
- Ea nu se descurca dar DANSII , sunt foarte agili ! 
- Dar MATA cum va descurcati ? 
- Ma descurc la fel de bine ca si DUMNEAVOASTRA . 

greseala: Dar MATA cum te descurcai?.... ultimele 2 randuri nu prea suna bine ..!!
eh ..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T19:17:18+02:00
Dumneavoastra aveti un catelus foarte frumos !
- Multumesc , mata esti foarte draguta !
- Ii asteptam de mult , oare ce fac dumnealor de nu mai sosesc ?
- Poate sunt pe drum , inerc sa ii sun !
- Nu mai suna , dansii au ajuns ! 
- Buna ziua , doamnelor am ajuns ! dumneavoastra a trebuit sa ne asteptati putin ! 
- Nu face nimic , intrati !

Sper ca te-am ajutat !
16 3 16