Arata pronumele demonstrative de identitate din urmatoarele enunturi:
a. In vacanta de vara am citit o carte care mi-a placut foarte mult.Pe aceeasi am cautat-o apoi in librarii ca s-o daruiesc prietenului meu.
b. Mariei si lui George le-am spus de planurile mele de Craciun.Acelorasi le-am aratat si locul meu secret din parc,desi,de cand am crescut,parca nu mai e aceelasi.

2
aceeasi,acelorasi,aceeleasi.multumire?
faina poza de profil:P
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T18:54:52+02:00
2014-03-17T18:58:45+02:00