Aratati care este pronuntia literara a urmatoarelor cuvinte: famelie, tocma', paispce, cinspce, optspce, douăspce, fonctie, tivileste, fevruarie

2
famelie=familie, tocma'=tocmai, paispce=paisprezece, cinspce=cincisprezece, optspce=optsprezece, douăspce=douăsprezece,foncţie=funcţie,tivileste=tăvăleşte, fevruarie=februarie

Răspunsuri

2014-03-17T18:51:09+02:00
Familie,tocmai,paisprezece,cinsprezece,optsprezece,douăsprezece,funcție,februarie
4 5 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T18:51:49+02:00
Famelie - familie
tocma' - tocmai
paispce - paisprezece
cinspce - cinsprezece
optspce - optsprezece
douaspce - douasprezece
fonctie - functie
tiviliste - civil
fevruarie - februarie.
20 4 20