Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T18:48:44+02:00
Cunoasterea, poate pentru unii este un cuvant vag, fara sens. Ei bine fara ea nu am putea trai, doar cand ne gandim la acest cuvant simplu ne dam seama despre ce este vorba."Cunoasterea" care o gasim la scoala nu foarte multi o stiu, ei bine prin cunoastere se intelege un lucru pe care il invatam la scoala.De exemplu "Astazi la scoala am invatat radicalul.Acum cunosc radicalul." "Cunosc" este tot una cu acest cuvant usor de pronuntat "Cunoasterea".
Cunoasterea este esenta vietii, fara ea nu am putea traii, deoarece daca nu cunoastem anumite lucruri nu putem cunoaste cum trebuie sa traim, reguli de buna purtare, etc. Inca un motiv pentru a influneta adolescentii care nu vor sa mearga la scoala sa faca acest pas mare spre scoala, tine-ti minte "Omul este prin excelenta un animal social, el nu devine om prin nastere, ci prin educatia dintr-un colectiv".
2014-03-17T18:50:31+02:00
Cunoasterea, poate pentru unii este un cuvant vag, fara sens. Ei bine fara ea nu am putea trai, doar cand ne gandim la acest cuvant simplu ne dam seama despre ce este vorba."Cunoasterea" care o gasim la scoala nu foarte multi o stiu, ei bine prin cunoastere se intelege un lucru pe care il invatam la scoala.De exemplu "Astazi la scoala am invatat radicalul.Acum cunosc radicalul." "Cunosc" este tot una cu acest cuvant usor de pronuntat "Cunoasterea".
Cunoasterea este esenta vietii, fara ea nu am putea traii, deoarece daca nu cunoastem anumite lucruri nu putem cunoaste cum trebuie sa traim, reguli de buna purtare, etc. Inca un motiv pentru a influneta adolescentii care nu vor sa mearga la scoala sa faca acest pas mare spre scoala, tine-ti minte "Omul este prin excelenta un animal social, el nu devine om prin nastere, ci prin educatia dintr-un colectiv".