Ex .1 cu ce scop se realizeaza reclamele de la circ
ex.2 realizati reclame pentru spectacol

2
1,2 ambele pentru a atrage citi mai multi vizitatori
Pentru a face oamenii sa vina sa cumpere bilete la el.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T18:26:56+02:00
Reclamele de la circ se realizeaza pentru a veni lumea la circ si a cumpara bilet.pentru a incanta lumea si a vesti mai departe informatii despre circ.                                                  ex 2:-lume .lume astazi 17 martie circul,,belluci'' va veni in suceava pentru a arata ce poate face acest circ uimitor.vor veni maimute,girafe,lei,crocodili,tigri iar surpriza serii va fi dresarea elefantilor .veniti nu veti pierde nimic.costul va fi de 15 lei si va dura 3 ore.
1 5 1
2014-03-17T18:44:32+02:00
1) Reclamele la circ se realizează pentru promovarea numerelor artistice ce au loc în cadrul spectacolului de la circul respectiv mărinduse astfel numărul specatatorilor.
2) Exemplu de reclamă:
 Lume, lume astăzi şi numai astăzi ora 17:00 Circul Arlechino are onoare să vi-i prezinte pe: Omul Forte, tigroaica Saba, câinii dansatori Mimi şi Rufo şi multe alte surprize.
Spectacolul durează 2 ore iar preţul unui bilet este de 12 lei, copii cu vârsta sub 6 ani pot intra gratis iar cei cu vârsta cuprinsă între 7 şi 15 ani au reducere de 50% la bilet. Vă aşteptăm.
Sper că te-am ajutat! :)