Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T18:24:07+02:00
Pai consideri unul dintre cele patru triunghiuri mai mici si spui ca e dreptunghiuri deoarece diagonalele sunt perpendiculare . Apoi aplici teorema lui pitagora si o sa iti dea ca latura = 5 la patrat + 12 la patrat . 
  • Utilizator Brainly
2014-03-17T20:41:42+02:00
Pai consideri unul dintre cele patru triunghiuri mai mici si spui ca e dreptunghiuri deoarece diagonalele sunt perpendiculare . Apoi aplici teorema lui pitagora si o sa iti dea ca latura = 5 la patrat + 12 la patrat .