Scrie forma corecta dintre cele doua cuvinte date :

privestema/priveste-ma vazute-ar/ vazu-te-ar

privil-as/ privi-l-as dami-l/ da-mi-l

spunei-as/ spune-i-as dai-ar/ da-i-ar

spuneti-le/ spune-ti-le dale-o/ da-le-o

2
Priveste-ma ,privil-as .spunei-as .spuneti-le .vazu-te-ar,dami-l, dai-ar, dale-o

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T18:24:46+02:00
Priveste-ma
privil-as
spunei-as
spuneti-le
vazute-ar
dami-l
dai-ar
dale-o
2 5 2
2014-03-17T18:25:38+02:00
Priveste-ma,privil-as,spunei-as,spuneti-le,vazu-te-ar,dami-l,dai-ar,dale-o