Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
nu, doar o intrebare : de cand ai cont pe acest site ?
Comentariul a fost şters
aha.. pai atunci sa te informez ca..: 1. tu doar ai comentat la intrebarea mea, nu ai dat un raspuns. raspunsurile sunt mai jos. 2. o intrebare poate primi maxim 2 raspunsuri si sunt punctate automat 3. doar in cazul in care consider un raspuns foarte bun, Acela mai primeste inca 3 puncte :)

Răspunsuri

2014-03-17T18:17:47+02:00
Pe data de 13 aprilie pana pe 22 aprilie avem 2 saptamani.uraaaaaaaaaaa

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T18:18:24+02:00