Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T18:11:44+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(a+11,7)x2-2,4=35=> 2a+23,4=37,4=>2a=14=> a=7
2 4 2
2014-03-17T18:12:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
[(x+11,7)*2]-2,4= 35 (x+11,7)*2=37,4 x+11,7=18,7=> x=7
1 5 1