Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-17T17:57:16+02:00
Specii ale genului epic:ü     Poem- specie a genului epico-lirica, alcatuita dinmai multe episoade de intindere mare, in care se evoca fapte glorioase din istoria unui popor, cu unul sau mai multe personaje axate in jurul unui erou exceptional, legendar. Exemplu: “Dumbrava Rosie” de Alecsandri.ü     Balada- specie a genului epic in versuri in caresint descrise real, fantastic sau mixt, momente incordate, de regula tragice, din viata unui popor (fapte neobisnuite, intimplari dramatice din trecutul istoric, social, national).Specii ale genului epic:ü     Povestirea- specie a genului epic in proza, in carese descrie o intimplare, un fapt real din viata, in care actiunea se petrece intr-o perioada de timp nu prea mare. Ex.:Sadoveanu ”Cealalta Ancuta”ü     Basm- specie a genului epic, cu elemente fantas-tice supranaturale care simbolizeaza fortele bine- lui si ale raului in lupta p/u sau impotriva fericirii omului.ü     Poveste-specie a genului epic in proza in care serelateaza intimplarile fantastice ale unor perso- naje imaginare in lupta cu personaje nefaste in care binele triumfa.ü     Snoava- s. a gen. epic in proza, de dimensiunimici, care ironizeaza viciile societatii si ale oamenilor (minciuna, lasitatea, lenea, mindria, aviditatea, avaritia).
1 5 1
2014-03-17T17:57:26+02:00
Ca sa argumentezi ai nevoie de definitia genului epic si trasaturi caracteristice