Răspunsuri

2014-03-17T17:38:44+02:00
Char n;
cin>>n;
if(n=='a' || n=='e' || n=='i' || n=='o' || n=='u') //si y daca este in engleza
          cout<<"NU este consoana";
else cout<<"Este consoana";

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T18:22:13+02:00
#include<iostream.h>
#include<string.h>
void main()
{char n,v[]="aeiou";
if(strchr(v,n)!=0)//verificam daca e vocala
 cout<<"nu este consoana";
else
 cout<<"este consoana";
}

1 5 1