Răspunsuri

2014-03-17T17:12:23+02:00
                                       Natura
Intr-un colt de padure adanca erau niste ufisuri mari,mari...Le-am dat la parte si am ajuns intr-o poenita unde era o cabana din lemn .. acolo erau cerbi caprioare si ieuri care mancau hrana data de padurar. cand ne-a vazut , acesta ne-a intrebat ca facem acolo...I-am spus ca am plecat in drumetie..I-am cerut voie sa ne lase sa dam si noi mancare la animale.. Asa ne-am imprietenit cu animalele din padure. Trebuie sa iubim natura
--------
42 3 42
A sosit primavara cu mandrul ei alai.Se-nalta abur moale din gradina.In casa intra soarele si vantul. Matasuri lungi de vant starnesc puful papadiilor. Pe drum sunt balti albastre si-nsorite. Pe dealuri se vad araturi de catifea.In aier se simte o boare calda.
Galbenii codrii au inflorit.Dumbrava este plina de lumina si se aude un zumzet viu.
Cel mai inteligent răspuns!
  • oeg
  • Ambiţios
2014-03-17T17:12:31+02:00
Este linistit…Soarele,lacrima Domnului ne trimite razele lui calduroase,care saruta pamantul dandu-i caldura.Norii albi,ca spuma laptelui,deabia se razesc pe bolta albastra a cerului. Zambetul bland al naturii ne priveste cu ochi luminosi si blanzi.Vocea calda a naturii ne vorbeste despre un joc de lumina,care se produce la lumina zilei.Natura are o fire deschisa si sincera intotdeauna.Ea are un suflet urias care cuprinde tot universul.Soarele infasoara natura intr.o mantie de lumina.Copacii iubitori de lumina si inaltime au inceput sa cante.In paduri e zarva mare. Un vant potolit si dulce adie usor,aducand miresme imbietoare dinspre padure.Pamantul cu guri parjolite isi arata plansul cel zadarnic.In jur este totul imbracat in verde.Parfumul florilor si culorile lor se impletesc frumos cu zumzaitul albinelor.Dinspre rau,se aud glasuri de copii.
57 4 57