Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T16:38:05+02:00
Pai scrii persoana,genul,numarul,forma,functia sintactica,cazul, :)
sper ca nu te superi...eu am textul acesta:
el e un copil bine crescut. noi apreciem comportamentul sau. voi ati vazut ca el vorbeste frumos cu toti colegii. ele considera ca e cel mai amabil baiat din clasa. ei se bucura ca sunt in acelasi colectiv. poti sa constati tu singur acest lucru.
Acum nu am timp....daca vrei pe la 6 :D
ok
2014-03-17T16:39:12+02:00
De ex in propozitia:Eu merg acasa.
eu=subiect,pronume personal,persoana I,numarul singular,cazul nominativ.