Răspunsuri

2014-03-17T16:41:49+02:00
Pai plantele elimina vapori de apa prin toate celulele ce vin in contact cu admosfera,transpiratia lor este mai mult sau mai putin intensa dupa starea fiziologica a celulelor si dupa fortele ce retin apa in ele, iar la mamifere reprezintă procesul de eliminare a substanțelor rezultate în urma procesului de descompunere datorat metabolismului, alături de alte materiale inutile organismului, care trebuie eliminate.
deci asemanarea este ca ambele transpira:))
da ele respira dar nu este asta asemanarea excretiei dintre plante si animale
nu am spus ca respira am spus ca transpira:)
a scuze nu am citit corect
dar mai stii vre-o asemanare
nu cred
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T20:06:25+02:00
Excretia, atat la plante, cat si la animale presupune eliminarea unor substante din organism. La ambele regnuri substantele pot fi toxice, in exces, straine.
Excretua are rol in mentinerea homeostaziei.
Exista structuri specializate pentru eliminare.
La plante, stomatele si cuticula, la animale pielea, rinichii, intestinul, caile respiratorii.