Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T16:10:16+02:00
Boltă: El a aruncat mingea cu o boltă mare. (avânt/elan)
Sublim: Concertul de la Sala Palatului a fost sublim, (minunat/mirific)
Colosal: Monumentul din Bucureşti este colosal. (gigantic)
Orizont: Linia orizontului nu poate fi ajunsă. (zării)
Vestit: El este vestit pentru vitejia lui. (cunoscut)
Glorie: A cunoscut o glorie răsunătoare la o vârstă fragedă. (gloriee)
Sper că te-am ajutat! :)


Defapt ba da. Tu în răspunsul tău ai folosit cuvântul cu semnificaţia de nemaipomenit, însă lasă-mă să-ţi spun că un cuvânt poate avea mai multe sesnuri şi ca să-ţi demonstrez aceasta este explicaţia a cuvântului ,,colosal": colosal=uriaş, gigantic, imens, enorm, uluitor, impresionant, formidabil, nemaipomenit.
stiam ca are mai multe sensuri, dar n-am stiut la ce te referi.
Înţeleg.
ok, mi-a parut bine ca am vorbit cu tine.
o zi buna!
2014-03-17T16:12:57+02:00
Acea bolta albastra  era fermecatoare.
Alina imi spunea despre acel sublim.
Catalina era surprinsa de acel film colosal.
Astazi am invatat la scoala despre marele orizont al nostru.
 El este un elev vestit si silitor.
Ea ma intreba ce inseamna cuvantul ” glorie.”
Succes!
2 4 2