Ajutati-ma,va rog,la acest exercitiu. Acesta spune asa: "Alcatuieste propozitii cu aceste adjective.(Adjectivele fiind:castanii,trandafirii,ruginii)Asaza adjectivele pe rand,dupa substantiv si inaintea acestuia.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T15:42:40+02:00
Copacii castanii si-au lasat crengile la pamant.                                                  Castanii copaci si-au lasat crengile la pamant.                                                            
                                                                                                                                 Covorul trandafiriu s-a murdarit.
 Trandafiriul covor s-a murdarit.

Frunzele ruginii au cazut odata cu venirea toamnei.
Ruginiile frunze au cazut odata cu venirea toamnei.
7 4 7
2014-03-17T15:43:23+02:00
Cu adjectivul  castanii,
dupa substantiv:
Maria se duce sa cumpere genti castanii.
 adjectiv inaintea substantivului:
Acum mama pleaca sa ia acele castanii haine.
cu adjectivul trandafirii,
dupa substantiv:
Bunica vrea sa aduca niste flori trandafirii.
inaintea substantivului:
Ioana se joaca cu acele trandafirii flori.
cu adjectivul ruginii
dupa substantiv:
Ea citi o carte in care era vorba de niste frunze ruginii.
inaintea substantivului:
Andreea avea la ea acei ruginii cercei.
Succes!


2 5 2