1.Alcatuiti trei propoziti in care pronumele 'ea" sa se afle la inceput la sfarsit si in interior si sa fie de fiecare data subiect.

2.Alcatuiti propoziti in care subiectul sa fie exprimat prin:

substantiv comun
substantiv propriu
pronume personal
pronume personal de politete.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T14:35:46+02:00
1  Ea arunca mingea catre colegul ei
    Frumoasa este ea in fiecare zi
    Raspunsul il are ea.

2   Pisica toarce pe calorifer
     Ana-Maria merge in tabara la Navodari
     Noi cautam un loc de joaca de saptamani intregi
     Dumneavoastra aveti animale de companie?
13 4 13
  • Utilizator Brainly
2014-03-17T14:45:54+02:00
Cainele se joaca afara cu stapanul lui.
Andrei merge la Mall.
El vrea sa manance o prajituta.
Dumneata vrei un loc pe scaun?
asta este exerciiul 2 nu?
da
1 .Ea merge la Mall.
Noi mergem la ea
vreau doua propoziti cu ea la sfarsit