Alcatuiti propoziti cu fiecare sens al covintelor dor,port,roade,cer.
va rog sa fie propozitii foarte frumoase pentru ca asta e tema mea si vreau sa ii placa la doamna invatatoare!

2
Sper ca te-am ajutat:*
multumesc mult!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • oeg
  • Ambiţios
2014-03-17T14:28:31+02:00
Imi este dor de prietenii mei Ma dor picioarele de la alergat Voi merge in port pentru a lua o barca Eu port rochia rosie de la mama Pisica roade un ghem Pomul a dat roade dulci Eu ii cer tatei o carte Stau si ma uit la maiestuosul cer albastru
2 5 2
2014-03-17T14:34:35+02:00
Port:-Este o mandrie pentru ea sa imbrace port popular.
-Portul armelor este interzis.
-Vaporul a ancorat in port.
roade:-Nu-ti mai roade unghiile.
-S-a ranit la deget din cauza ca l-au ros pantofii.
-Apa roade malul.
-Trabuie sa ne bucuram de roadele solului.
-Necazul roade inima.
cer:-La gradina botanica am vazut un cer.
-In momentele triste ma uit spre cer.
-A dormit sub cerul liber.
Profesoara de biologie ne-a invata ca cerul este o parte importanta a corpului.
dor:-Dorul de parinti nu poate fi alinat in niciun fel.
A facut totul in dorul lelii.
I-a dus dorul toata iarna.
De dorul capsunilor mananci si frunzele.